Rosetta Stone TOTALe 5.0.37 - 8 Seviye İngilizce


Rosetta Stone TOTALe 5.0.37 - 8 Level English
Rosetta Stone, görsellerle dil öğretmeyi amaçlayan bir dil öğretim programıdır. Programda öğrenmeye çalıştığınız dili ana dilinize çevirileriyle değilde resimlerle kafanıza oturtursunuz, bu yöntem klasik ezberleme yöntemlerine göre daha az sıkıcı ve kolay bir öğrenme metodudur. Aynı zamanda konuşma telaffuz yeteneklerinizi artırmak için mikrofonunuz aracılığıyla programla konuşabilirsiniz. Programın konuştuğunuz cümleleri sınamasıyla hatalarınızı düzelterek en doğru şekilde ingilizceyi öğrenebilirsiniz. Sizlere paylaştığımız dosyada 5 seviye Amerikan İngilizcesi ve 3 seviye İngiliz İngilizcesi .iso kalıbı mevcuttur. Size uygun olan seviyeden başlamanızı ve düzenli olarak programı kullanmanızı tavsiye ederiz. Daha farklı dilleri öğrenmek isterseniz bu yöntemle öğrenebileceğiniz onlarca Rosetta Stone dil paketini internetden edinebilirsiniz.

Rosetta Stone Dil Eğitim Programı hakkında ekşi sözlük yazarlarının yorumlarını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Ekran Görüntüleri (Screen Shots)



Videolu Anlatım (Video Tutorial)

Yazılı Anlatım (Written Expression)
1-) Aşağıdaki Download linklerinden birini seçerek dosyayı indiriniz.
2-) İndirdiğiniz rar dosyasına sağ tıklayarak klasöre çıkartınız.
3-) Klasörün içerisindeki setup.exe ile Rosetta Stone programını kurunuz.
4-) Kurulum işlemi bittikten sonra aynı klasör içerisindeki crack klasörünün içindekileri kopyalayınız. Masaüstüne gelen Rosetta Stone kısayoluna sağ tıklayınız özellikleri seçip açılan pencereden Dosya konumunu aç butouna basınız. Kopyalamış olduğunuz dosyaları açılan klasör konumuna yapıştırınız gelen uyarıdan Hedefteki ile değiştir seçeneğini seçiniz.
5-) Crack işleminide başarıyla tamamladığınıza göre ilerde lisans sorunlara yol açmaması açısından Rosetta Stone programının internete bağlanıp lisans sorgulaması yapmasını engelleyelim. C:\Windows\System32\drivers\etc klasör konumunu açınız (Bende windows c diske kurulu sizde hangisini kuruluysa ona göre değiştirin) host isimli dosyaya sağ tıklayın notepad ile açın. Açtıktan sonra aşağıdaki kodları en alta ekleyin ve kaydedin.

#16.217.0.0 = *.ip.att.net
127.0.0.1 16.217.0.0
127.0.0.1 rosettastone.com
127.0.0.1 launch.rosettastone.com
127.0.0.1 amp.rosettastone.com
127.0.0.1 resources.rosettastone.com
127.0.0.1 updates.rosettastone.com

6-) Yukarıdaki adımların hepsini sorunsuzca yaptıysanız artık Rosetta Stone programını açabilirsiniz. Programı açtığınızda sizden güncellemenizi isterse "Do not check for updates again" seçeneğini seçiniz. Ardından bir profil oluşturduktan sonra "Add a Language Level" seçeğini seçin eğer bulamazsanız sağ üst köşedeki soru işaretinin yanındaki butona basıp Manage Languages butouna basarak ulaşabilirsiniz. Add a Language Level butouna bastıktan "Please insert the Language CD in the CD-ROM drive" uyarısı karşınıza gelecektir. English (American) - Level 1, 2, 3, 4, 5 veya English (British) - Level 1, 2, 3 klasörlerinin içindeki .iso kalıplarını sanal olarak yerleştirmeniz bilgisayarınızda cd deymiş gibi göstermeniz gerekiyor bunun için Deamon Tools yazılımını kullanabilirsiniz. Her açtığını .iso kalıbından sonra Continue butonuna basın ve yüklemek istediğiniz dili seçtikten sonra Install selected Language seçeneğini seçiniz bu sayede seviyelerin hepsini yükleyebilirsiniz. Unutmadan Windows 10 kullanıyorsanız .iso dosyaları açmak için ekstradan bir yazılım kurmanıza gerek yok direk çift tıklamanız yeterlidir.
7-) Öğrenmek istediğiniz seviyeleri yükledikten sonra İngilizce öğrenmeye başlayabilirsiniz umarız anlatım sizin için yeterli olmuştur. 

* Eğer bu adımları uyguladınız ve seti kullanamıyorsanız bir yerde yanlış yapmış olmalısınız yeni eklediğimiz videolu anlatımı izleyerek tekrar deneyiniz.

Dosya Bilgileri (File info)
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 3.34 GB
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!

İndirme Linkleri (Download Links)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

155 yorum

Adsız YÖNETİCİ

Teşşekürler çok faydalı bir eğitim programı :)

Yanıtla

Umarız işinize yarar yorumunuz için teşekkürler ^_^

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

dil paketleri ile hepsi v5 mi

Yanıtla

Evet denenmiştir sorunsuz çalışıyor.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

emeğiniz için teşekkürler . şimdi indiriyorum. umarım sorunsuz kullanırız.

Yanıtla

Sorun yaşarsınız yardımcı olmaya çalışırım, kendimde kullanmıştım verdiğim dosyalar sorunsuz çalışıyor :)

Yanıtla

Merhaba, Deamon Tools u yüklemeye rağmen dil seviyesini belirleyemedim yardim

Yanıtla

Zehra hanım aldığınız hatayı buraya yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

ürün kodu istiyor normalmi ?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Merhaba,

Kurulumu gerçekleştirdim fakat programın Türkçe olmasını nasıl yapacağım?

Teşekkür ederim.

Yanıtla

ürün kodu girmeden programı kapatıp açın düzelecektir.

Yanıtla

Bayramınız mübarek olsun

Yanıtla

Teşekkürler Mehmet bey sizinde bayramınız mübarek olsun ^_^

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Merhabalar ben programı kurdum fakat 8 saate denk gelen bir eğitim içeriyor. Seti incelediğimde 550 saat yazıyor.Yanlış yaptığım şey nedir acaba ?

Yanıtla

Merhaba,

İndirdiğiniz .iso kalıplarının hepsini programa tanıttınız mı ?

Yanıtla
Emre Çelik YÖNETİCİ

gözü kapalı indirin gitsin, sağlam eğitim setiymiş denedim unit 1 bitirdim intermediate seviyemle gayet güzel hem okuma dinleme yazma hepsi var 1 den 8 seviye kadar profesyonelce ingilizce öğrenebileceğiniz bir set american ingilizcesi ve british ingilizcesi bulunmakta ben amerikan ingilizcesini ilk üniteyi bitirdim. gayet güzel kullanabilirsiniz çabuk öğrenirsiniz

Yanıtla

Ben bu system32 den sonra işte dediğiniz yere etc giriyorum fakat oradaki host dosyasının içine o yazılanları eklediğimde txt dosyası olarak kaydediyor ama eski dosyaya bakıyorum uzantısı yok txt oluyor ozamanda işe yaramıyor sanırım nasıl yapacagım...

Yanıtla

öncelikle Denetim masasına girin Görünüm ve kişiseleştirmelerden Klasör seçeneklerine tıklayın açılan bölümden görünümü seçin ardından orada bulunan Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle nin işaretini kaldırın uygula ve kaydet butonlarına basın. Ardından host dosyalarının bulunduğu bölüme gelin değiştirdiğiniz host dosyasının sonu .txt ise sadece host olucak şekilde ayarlayın gerekirse eskiyi silin daha sonra değiştirdiğiniz atın düzelecektir. Tabi bu değişim işlemini yaparken pc de administator olarak oturum açtığınızdan emin olun yoksa izin vermeyecektir. Aslında direk düzenleseniz de olurdu büyük ihtimal ile yetkiniz yok bu işlemi yapmaya.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

rar dosyasını çıkarırken parola girin diyor orayı nasıl geçebilirim?

Yanıtla

Rar Şifresi: www.teknopc.net

Yanıtla

Uzun uğraşlar sonucu programı, sanal cd yi ve levelleri indirdim. Ancak cd level 1 i programın içine taşıdığımda 25 haneli bir aktivasyon kodu istiyor. Aktivasyon kodunu bulamadım

Yanıtla

Merhaba,

Dosyaları sitemizden indirip yazılı anlatım adımlarını uyguladıysanız sorunsuz kullanmanız gerekirdi.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Öncelikle program için teşekkür ediyorum emeğinize sağlık. Ama bir sorunum var. Programın arayüzünü türkçe yapamıyorum. Nasıl yapacağım?

Yanıtla

Maalesef nasıl yapıldığı konusunda bir fikrim yok internetde tr yama vs. şeyler var mı diye araştırmanızı öneririm.

Yanıtla

Kurdum malesef açılırken hata veriyor. Söyleneni tamamen yaptım farklı hiçbir şey yok. 3.4gb boşa indirmiş oldum. :/ 1141 Fatal Application Error hatasını veriyor.

Yanıtla
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Sitemizin yüklediği ekstradan 3 seviye british english iso paketi de dahil olduğundan boyutu diğer sitelerdeki linklerden farklı olabilir zaten bu sürümü internete ilk biz yükledik yandexdeki indirme ve görüntülenme sayısına bakarsanız anlayabilirsiniz yorumunuz için teşekkürler.

Yanıtla

Hocam aşağıdaki linkten nasıl düzelteceğinize bakabilirsiniz sorun sizin bilgisayarınızın ayarlarıyla alakalı umarım indirdiğiniz dosyaları silmeden yorumumu görürsünüz bol şans ^_^

https://www.youtube.com/watch?v=Y0i-5ZZ4JL0

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Merhabalar,
Bir tavsiye ile programla geçen hafta tanıştım. Piyasa fiyatı 750 TL civarında. Bir hocamın tavsiyesi ile 120 TL'ye bilgisayarınıza kurarız dediler. Buradan indireceğimden bir fazlası var mıdır?
ikinci olarak ta British ve American eğitimlerinden hangisini tavsiye edersiniz?

Yanıtla

hocam dil paketini zip olarak görmüyor düz bi dosya olarak goruyor oyuzden de mount yapamadım dil paketini yükleyemedim lütfen yardım

Yanıtla

Taylan bey dil paketinin zaten .zip olmaması gerekiyor .iso formatındadır düz bir dosya olarak gözükmesinin sebebi işletim sisteminizin Win 10 olmamasından kaynaklanmaktadır. Daemon tools gibi .iso kalıblarını sanal sürücüye yerleştiren 3. parti yazılımları kullanmalısınız, sorununuz devam ederse Facebook sayfamıza mesaj atın teamviewer ile yardımcı olmaya çalışalım.

Yanıtla

wındows 10 varkende aynı sekılde gozukuyordu ama dosyalarda bozukluk yok bı cok yerden ındırdım hep aynı sekılde gozukuyor daemon toolsda cd olarak gosteremıyorum tesekkur ederım ılgınızz ıcın ve cok kısa surede cevap yazdıgınız ıcın

Yanıtla

rar ı çıkartırken hata veriyor hocam.

Yanıtla

Rar şifresini www.teknopc.net olarak giriyorsanız ve winrarın son sürümü bilgisayarınızda yüklüyse dosyaları indirirken bir hata olmuş olabilir yeniden indirerek tekrar deneyiniz.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

indirdim her şeyi bitiridm. lakin dil paketlerini daemon tools ile yüklemeye gelince bir türlü beceremdim. level1 den 5 kadar. görülüyor. seç diyince level içleri boş görünüyor, nasıl olcak şimdi, o kadar uğraştık indirmeyle, yardımcı olur musnuz?

Yanıtla

Merhaba,

Facebook sayfamıza teamviewer id şifre atarsanız bağlanıp çözmeye çalışır.

Facebook adresimiz: https://www.facebook.com/teknopc.net

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Teşekkürler

Yanıtla

Programla Alakalı Olarak Program Açılır Açılmaz Sound Device Hatası Alıyorum..Yardımcı Olabilirmisiniz.

Yanıtla

Bilgisayarınızın ses driverleri eksik olabilir mikrofonu program görmüyor olabilir en son driverleri yükledikten sonra program içinde mikrofonu belirleyerek sınamayı deneyiniz.

Yanıtla

Facebook adresinize bir resim attim incelermisiniz.

Yanıtla

Cevapladım hocam.

Yanıtla

Sıfırdan başlayanlar için uygunmudur

Yanıtla

Evet uygundur Ahmet bey zaten en temelden başlıyor set :)

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

hocam dediklerinizi uyguladım hala izin verilmiyor w7 kullanıyorum..

Yanıtla

Merhaba, yukarıda anlattığım işlemi yapmak için öncelikle kullandığınız işletim sisteminde Administrator yetkisine sahip olmanız gerekiyor. Aksi taktirde sistem dosyalarında değişim yapmanıza izin vermeyecektir.

Yanıtla

en sonunda aktif etmek için kod istiyor?

Yanıtla

üstad dediğinizi aynen uyguladım ancak 1. üniteden sonra aktivasyon istiyor

Yanıtla

Bir yerde yanlış yapmış olmalısınız konuya videolu kurulum eklendi onu izleyerek tekrar deneyiniz.

Yanıtla

Yapamayan arkadaşlar için konuya videolu anlatım eklendi ona bakarak tekrar deneyiniz.

Yanıtla

Merhaba,

Level 1 i bitirip 2'ye bir türlü geçemedim. CD kalıbını yerleştirip programı açıyorum fakat dersler gelmiyor. Bu konu hakkında bilginiz var mı? Teşekkürler.

Yanıtla

Ufuk bey ders kilitleri açılmıyorsa crack işlemini yanlış yapmış olmalısınız. Yukarıda yeni eklediğimiz videolu kurulum anlatımını izleyerek uygularsanız sorununuz çözülür iyi şanslar.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Programı indirdim ve setup kurulumunu yaparken rar dosya okuma hatası diye bir uyarı alıyorum.Yardımcı olabilir misiniz?

Yanıtla

Rar dan çıkarttıktan sonra setup programını açmayı deneyiniz yine aynı hatayı alırsanız winrarın son sürümünü kurarak tekrar deneyiniz sorun dosya indilirkende oluşmuş olabilir yukarıdaki yazdıklarımla da düzelmezse yeniden indirerek denemeniz gerekiyor.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Yeniden indirdim ve sorun çözüldü.Teşekkürler.

Yanıtla


rusça dil paketi için yardımcı olabilir misiniz

Yanıtla

Aşağıdaki linklerden rusça dil paketlerini indirebilirsin, indirdiğin setleri işletim sistemine göre atman gereken konumlar;

- Windows XP: %Documents and Settings%\All Users\Application Data\Rosetta Stone\Language Training\AutoInstall

- Windows 7: ProgramData\Rosetta Stone\Language Training\AutoInstall

- Windows 8: ProgramData\Rosetta Stone\Language Training\AutoInstall

- Windows 10: ProgramData\Rosetta Stone\Language Training\AutoInstall

ProgramData klasörü işletim sistemini kurduğun harddiskte gizli klasör olarak mevcuttur gizli dosyaları göster ayarını aktif ettikten sonra ilgili konumlara dil paketlerini atabilirsin. Dil paketlerini attıkdan sonra programı açtığında dil paketini tespit edecektir kurulumunu gerçekleştirirsin ardından serial falan isterse o ekranı geçerek kullanmaya başlarsın. (Bu dediğim sadece yukarıdaki videolu anlatımdaki gibi kurulum ve crack işlemlerini doğru yaptığında sorunsuz olacaktır.)

**************
Rusça Dil Paket - Level 1-5
http://downloads.rosettastone.com/RUS_S5_PE_WIN/SK-RUS-L1-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r4.rsd
http://downloads.rosettastone.com/RUS_S5_PE_WIN/SK-RUS-L2-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r4.rsd
http://downloads.rosettastone.com/RUS_S5_PE_WIN/SK-RUS-L3-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r4.rsd
http://downloads.rosettastone.com/RUS_S5_PE_WIN/SK-RUS-L4-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r4.rsd
http://downloads.rosettastone.com/RUS_S5_PE_WIN/SK-RUS-L5-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r4.rsd

Güncel Rusça Dil Paket - Level 1 v3.7.6.2 r10

http://resources.rosettastone.com/rs3/updates/content/SK-RUS-L1-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r4/SK-RUS-L1-NA-PE-NA-NA-Y-3.7.6.2.r10.rsd


NOT: Diğer dillere ait .rsd linkleri sitemizden indirdiğin SETUP - Rosetta Stone TOTALe 5.0.37.43113 klasörü içerisindeki Download Language courses.txt metin belgesinde mevcuttur. Yukarıdaki anlatım diğer dil paketleri içinde geçerlidir.

Yanıtla

dediklerinizi harfiyen uyguladım kurdum ve açmaya çalıştığımda hiçbir şekilde açılmadı yardımcı olabilir misiniz ?

Yanıtla

Videolu anlatımı izleyerek kurulum yaptıysanız sorunsuz açılması gerekiyor açılmadıysa kaldırarak tekrar deneyiniz.

Yanıtla

merhaba öncelikle teeşekkürler ve emeğinize sağlık..ben programı indirdim kurdum fakat level 1 in ünite 1 ve 2 yi açıyor diğer üniteler kilitli açılmıyoryardımcı olur musunuz lütfen

Yanıtla

Kurulum ve crack aşamalarını yanlış yapmış olmalısınız, Rosetta stoneyi kaldırıp videolu anlatımımızdaki gibi kurulum yaparak tekrar deneyiniz.

Yanıtla

Çok teşekkür ederim ihtiyacım vardı sağolun :)

Yanıtla

kolay gelsin host dosyasını .txt ile açtıktan sonra esk haline getiremiyorum yardımcı olursanız sevinirim

Yanıtla

Ahmet bey videolu anlatımdaki gibi masaüstüne kopyalayıp orada düzenleyip .txt uzantısını silerek eski konumuna geri atmayı deneyiniz.

Yanıtla

Yukarıda ki işlemleri yaptıysanız artık rosetta stone programını açabilirsiniz.. kısmını başarıyla tamamladım ama rosetta stone programını açamıyorum. çift tıklıyorum ama hiç bir tepki yok.

Yanıtla

Bilgisayarınızı yeniden başlatarak tekrar deneyiniz.

Yanıtla

hosts dosyasını .txt ile yeniden adlandırdığımda hosts adı kalıyor .txt eki eklenmiyor ve not defteri biçimine geliyor içeriği düzenledikten sonra yeniden adlandırmaya çalıştığımda eski haline getiremiyorum . teşekkürler

Yanıtla

Ahmet bey videolu anlatımdaki gibi masaüstüne kopyalayıp orada düzenleyip .txt uzantısını silerek eski konumuna geri atmayı deneyiniz..

Yine olmazsa facebook sayfamıza mesaj atın team ile bağlanıp bakalım.

Yanıtla

tamam çok teşekkür ederim.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Teşekkürler paylaşım için.

Yanıtla

her yardım isteğime ilgi ve süratle karşılık veren teknopc adminlerine çok teşekkür ederim.

Yanıtla

Yardımcı olabildiğimize sevindim, olumlu yorumunuz için teşekkürler ^_^

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

oncelıkle boyle bır programı bize sağladıgınız için cok cok tesekkur ederim.rosetta benım 3.versiyonunu kullandıgım bir program.yenısını ne yaptın ne ettimse ındıremedım.crack ıslemını yaparken bılgısayarım hedefi değistir yerine üzerine yaz diyor.bır diğer sey ise bende imhost ve host dosyaları hiç gorunmuyor.yardımcı olabılırsenız cok sevınırım,tesekkurler:)

Yanıtla

Sorun Teamviwerdan bağlanılarak çözülmüştür.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Sadece yandex linklerini yenileme şansınız varmı acaba hatta sadece ingilizce dil dosyalarını paylaşsanızda cok mutlu olurum iyi günler

Yanıtla

Yandex hesabı açın linki yandex diske kaydet diyin ardından dosyayı kaydedilen diskte paylaşarak kendiniz hızlı bir şekilde indirebilirsiniz.

Yanıtla

İşinize yaramasına sevindik ^_^

Yanıtla

Merhaba saat 11.00 de turbobitten mobil operatörüm üzerinden linki indirebilmek için 1 haftalık paket satın aldım. Hala bir kod gönderilmedi. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Yanıtla

Merhaba, aşağıdaki linkten Via phone (SMS) seçeneğini seçerek sorununuzu belirtip ticket gönderirseniz yardımcı olacaklardır. Sitemizin turbobit herhangi bir bağlantısı yoktur.

https://support.turbobit.net/index.php?/Tickets/Submit

Yanıtla

Durumu düzelttim. teşekkür ederim.Şimdi videolu anlatımı izleyerek kurmaya çalışıyorum fakat hosts dosyasını .txt yaptıktan sonra, yazmış olduğum txt kayboldu ve tekrar silemiyorum. yani dosyayı tekrardan dönüştüremedim.

Yanıtla

hallettim o sorunu :)

Yanıtla

Büyük ihtimal ile işletim sistemi ayarlarında bilinen dosya uzantılarını gizle seçeneği aktif bu nedenle uzantıyı göremiyorsunuz.

Çözüm videoları;

Windows 10: https://www.youtube.com/watch?v=jhF_tgUK-v0
Windows 8: https://www.youtube.com/watch?v=uqbobGWQRk4
Windows 7: https://www.youtube.com/watch?v=Cq4oRh2Hoio

İşletim sisteminiz hangisiyle ona yönelik anlatım videosunu izleyerek bilinen dosya uzantılarını gizle seçeneğinin tikini kaldırınız ardından .txt uzantısını silebilirsiniz.

Yanıtla

merhaba şimdi programı açınca add language diyince , 'the language cd was not found to install. please make sure cd is in the drive'yazıyor ne yapmalıyım?

Yanıtla

Eğitim seti .iso kalıblarını sanal olarak pcnize yerleştirmeniz gerekiyor. İşletim sisteminiz Win 10 çift tıklamanız yeterli win7 ise deamon tools benzeri programlarla sanal olarak yerleştirebilirsiniz. Yapamazsanız facebook sayfamıza mesaj atın teamviewer ile yardımcı olmaya çalışalım.

Yanıtla

daemon tools kurdum sanırım çözüldü. şimdi level 1'i yüklemeye çalışıyor.

Yanıtla

sonunda kurdum. teşekkür ederim. daha üst derslerde var mı acaba 5'in üsttü.

Yanıtla

rica ederim yardımcı olabildiğime sevindim, 5 in üstü yok sanırım zaten 5 e kadar bitirmeye olağan üstü zaman harcamanız lazım baya uzun sürüyor :)

Yanıtla

fatal application error 2126 diye bir problem alıyorum admin yardım edermisin

Yanıtla

Programı kaldırıp antivirus ve benzeri güvenlik yazılımlarını kapatarak videolu anlatımdaki gibi kurulumu tekrar yapmayı deneyiniz.

Yanıtla

admin valla 1141 sorunu alıyorum sonra 1141 in cözüm videosundakini yapıyorum 2126 alıyorum hiç birşey anlamadım windows 8.1 kullanıyorum

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

hocam teşekkürler öncelikle,
videodda da gözüken update exe yi kurmamıza gerek varmı.
teşekkürler

Yanıtla

Hayır gerek yok hocam.

Yanıtla

Fatal Application Error 2126

The good news: This is a very rare error.
The bad news: You're seeing it.

You'll need help from Customer Support to proceed.


bu şekilde hata alıyorum sebebi nedir caba videoya uygun yaptım işlemi ?

Yanıtla

hocam hatayı çözebildiniz mi aynı hatayla bende karşılaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim...

Yanıtla

Bir çözüm buldum sanırım Facebook sayfamıza teamviewer id şifre gönderebilirsiniz bağlanıp çözmeyi deneyebilirim.

https://www.facebook.com/teknopc.net

Yanıtla

valla banada yardımcı olursanız iyi olur

Yanıtla

face üzerinden mesaj yolladım hocam

Yanıtla

Sorun teamviewer ile bağlanılarak çözüldü ^_^

Yanıtla

Facebook sayfamıza teamviewer id şifrenizi gönderirseniz bağlanıp çözmeyi deneyebilirim.

Yanıtla

yolladım hocam

Yanıtla

gördüğüm en iyi admin herşey için çok sağolun

Yanıtla

Sorun Teamviewer ile bağlanılarak çözülmüştür.

Yanıtla

Abicim yandex lınklerınde lımıt asıldı dıyor yani indirmiyor. Turbobıttede 14 15 saat suruyor :( yardımcı olabılırmısınız programı kurmayı cok ıstıyorum..

Yanıtla

Yandex hesabı açın ardından yandex diske kaydet diyin kaydettiğiniz disk bağlantısından hız limitsiz olarak indirin.

Yanıtla

Şuan sorunsuzca indiriyorum çok şükür :) inşallah kurulumu yapabılırım , yorumlarda yapılan hataların hepsıne bakıcam çözüm bulamazsam sizinle teamwieverle iletişim kurabiliriz hocam

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Abi adamsınız kurdum dediğiniz gibi iso filan yükleniyor Allah razı olsun oturduğum yerden geliştireceğim İngilizcemi

Yanıtla

Değerli yorumunuz için teşekkürler, işinize yaramasına sevindim ^_^

Yanıtla

Rar şifresi nedir

Yanıtla

rar şifresi: www.teknopc.net

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Sadece ingiliççe mi var ?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

admin bey dediğiniz daemon tools programını yükledm ancak deneme sürümünü kullanıyorum 3 gün sonra deneme sürümü bitiyor bittiğinde isolar devre dışı kalırmı ?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

tesekkurler calıştı sorunsuz bir şekilde

Yanıtla

Ücretsiz alternatifleri deneyebilirsiniz veya deamon toolsun cracklı halini yükleyebilirsiniz.

Yanıtla

işinize yaramasına sevindim :)

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Tek kelimeyle muhteşem.Çok teşekkürler

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

merhaba indirdim fakat rar dosyasından çıkaramıyor parola istiyor?
ne yapmam gerekiyor klasöre çıkarmak için

Yanıtla

yandex linkleri yenilermisiniz veya torrent yüklermisiniz?

Yanıtla

rar şifresi www.teknopc.net

Yanıtla

Yandex hesabı açarak linklerde ki dosyaları kendi yandex diskinize kaydedin ardından oradan indirmeyi deneyin bu sayede hız limitine takılmazsınız.

Yanıtla

""""""C:\Windows\System32\drivers\etc klasör konumunu açınız (Bende windows c diske kurulu sizde hangisini kuruluysa ona göre değiştirin) host isimli dosyaya sağ tıklayın notepad ile açın. Açtıktan sonra aşağıdaki kodları en alta ekleyin ve kaydedin.

#16.217.0.0 = *.ip.att.net
127.0.0.1 16.217.0.0
127.0.0.1 rosettastone.com
127.0.0.1 launch.rosettastone.com
127.0.0.1 amp.rosettastone.com
127.0.0.1 resources.rosettastone.com
127.0.0.1 updates.rosettastone.com""""""""

bunu yaptırmanda ki amaç ne ? bunu yapmadan da gırılebılıyor programa . system32 içindeki bır dosyanın degıstırılmesınde kı amac nedır bunu acıklar mısınız ? ınsanların kısısel bılgılerıne mı ulasmak ?

Yanıtla

Amaç programın internete bağlanıp online olarak lisans kontrolü yapmasını engellemek.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Merhaba, videolu kurulumla bire bir her şeyi aynı yaptım. hepsini de sorunsuz bir şekilde tanıttım. Derslerin üzerine gittiğimizde yaklaşık ders sürelerini söylüyor. toplamda 5 seviyenin hepsinin toplamı 8 saat gibi bir süre yapıyor. Benim bildiğim 550 saatlik bir eğitimden oluşuyor olması lazım bu setin. Tam sürüm değil mi ya da ben mi bir şeyi yanlış yapıyorum ?

Yanıtla

NOTEPAD ++ İLE DENEYİNİZ
C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
Yazma izinleri ile ilgili bir sorununuz olabilir.
Yada dosyayı önceki mesajda arkadaşın belirttiği gibi farklı bir dizide düzenleyip kendi lokasyonuna atınız. Ancak yazma izinleri ile ilgili notepadin yeteneği var. kullanınız. farklı xml veya programları dil desteğini vs de mevcut. işinize yarayacaktır

Yanıtla

Eklenen dil paketleri güncelmidir yoksa daha güncel dil paketleri varmı İngilizce için ABD - US

Yanıtla

turbobit linki bozuk. kontrol eder misiniz?

Yanıtla

Link sağlam tekrar dener misiniz?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

admin etc klasörü içindeki hosts a tıklıyorum ancak sende açılan hosts ile ile bende açılan hosts farklı neden acaba?

Yanıtla

Bunu İspanyolca versiyonunu nasıl indirebilirim?

Yanıtla
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Videolu anlatımı izlemenizi tavsiye ederiz.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Çok sağol kardeş.Sayende ailecek ingilizçeyi sular seller gibi öğrendik.Thank you very much...

Yanıtla

Sayın admin öncelikle emeğinize sağlık. programı indirdim dediğiniz sırayla ilerledim fakat "C:\Windows\System32\drivers\etc klasör konumunu açınız (Bende windows c diske kurulu sizde hangisini kuruluysa ona göre değiştirin) host " isimli dosyaya dosya bende görünmüyor. bu konunun çözümü ile ilgili destek verebilir misiniz ?

Yanıtla

Merhaba, Facebook sayfamıza mesaj atarsanız teamviewer ile bağlanıp yardımcı olabiliriz.

Yanıtla

Desteğiniz için çok teşekkür ederim. sorunsuz şekilde çalışmaktadır. emeğinize sağlık.

Yanıtla

Merhaba, öncelikle çok teşekkür ederim paylaşım için fakat tek indirme yolu olan turbobit ile indiriyorum ve 2 gündür indiremedim. Gerçekten uzun süreler alıyor indirmesi ve belli noktadan sonra başarısız oluyor.Acaba hız limiti olmayan başka bir link yada torrent dosyası mevcut mu ?

Yanıtla

Merhaba, kendinize yandex hesabı açarak dosyayı yandex diske kaydedin ve oradan indirmeyi deneyin.

Yanıtla

Teşekkürler şuan indirdim sorunsuz çalışmaktan

Yanıtla

Merhaba, öncelikle kolay gelsin.
Ben programı yükledim sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Fakat ikinci dili bir türlü aktif edemedim. Verdiğiniz talimat doğrultusunda AUTOINSTALL a yükledim dosyayı. Program çalıştırmadı. Uzantısını .iso yaptım yine olmadı. İşin içinden çıkamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Program için ayrıca çok teşekkür ederim.

Yanıtla

Merhaba, facebook sayfamıza mesaj atarsanız teamviwer ile uzaktan bağlanıp yardımcı olmaya çalışabiliriz.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Çok teşekkürler emeğinize sağlık..

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Jdownloader kullanabilirsiniz

Yanıtla

what is the password rar. please?

Yanıtla

www.teknopc.net

Yanıtla
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhaba, bu sorunu ilk kez sizden duyuyorum, çözümü hakkında bir fikrim yok. Antivirus vb. programların engellemediğinden eminseniz kaldırıp yeniden kurmayı deneyebilirsiniz.

Yanıtla

merhaba, unit 2 lesson 3 grammar bölümünde 7. soruda "3116 This screen must be skipped." uyarısı alıyorum. ders açılmıyor sonraki bölümlere geçmeme de izin vermiyor. bu sorunun bir çözümü var mı? silip yeniden yüklesem şu ana kadar geldiğim yeri kaydedebileceğim bir yer var mı? nasıl yapabilirim

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Yandex download linklerini yenileyebilirmisniz.Tşk

Yanıtla

BEN YÜKLEYEMEDİM YÜKLEMENİN ORTASINDA WİNDOWS SÜRÜCÜ MODELİ YAZIYOR ORTADA EKRAN ÇIKIYOR SONRA DA INSTALLATION ABORTED DİYİP YÜKLEME BAŞARISIZ OLDU DİYOR.

Yanıtla

aynı sorun bendede oldu sizin sorununuz nasıl çözüldü acaba

Yanıtla

Çok teşekkür ederim

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

paylaşım için teşekkürler fakat siz lisans aktive edilmeden limitli kullanımı seçiyorsunuz. limitsiz full paket için aktivasyon kodu gerekiyor. 3,5gb indirdik indirmesine fakat kodları bulamıyoruz. ona da bir yardımcı olursanız çok seviniriz.

Yanıtla

Koda gerek yok videolu anlatımdaki gibi cracki uygularsanız zaten kısıtlamasız olarak bütün seti kullanabileceksiniz. Arada kod isterse de girmez, ekranı geçersiniz olur biter.

Yanıtla

merhabalar,
adımları sorunsuzca ilerlerken işelm tamamlanmadan programa girip güncelleme yaptım bunu geri almak için ne yapmalıyım?

Yanıtla

Merhaba, reco uninstaller vb. programlarla rosetta stoneyi pcnizden tamamen kaldırdıktan sonra kurulum işlemlerini baştan yapmayı deneyin.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

DAemon ile 5.kuru bir türlü yükleyemedim izin vermiyor. Çoklu kiliti açmanız lazım diyor anlayamadım

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Elinizde sadece ses paketi var mı acaba veya yüklediklerim içinde nasıl bulabilirim onları? Yardımcı olursanız çok sevinirim

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.