DroidJack.4.4 Full Cracked 2016 - Android Trojeni Sorunsuz



Merhaba arkadaşlar ücretli olarak satılan DroidJack Anroid RAT 4.4 2016 (Truva Atı Virusu Yönetim Paneli) Crackli ücretsiz sürümüdür. Bu program sayesinde android cep telefonlarına cansus yazılım bulaştırabilirsiniz. Özellikleri; Dosya yöneticisi, SMS Gösterme, Arama Yönetme, WhatsApp Okuyucu, Kişi listesi Görüntüleme, İnternet Tarayıcısı Geçmişine Bakma, Uygulama Yöneticisi, GPS Konum Bulucu, Mikrofon Dinleme, Ön ve Arka Kamera Görüntüleme, İnternet Tarayıcısından Site Açtırma vs, Bulaşan Telefondan SMS Gönderme, Telefon Detaylı Bilgiler (imei vs.) virusü bulaştırdığınızda yukarıdaki özelliklerin hepsini kurbanın cep telefonunda kullanabilirsiniz..

NOT: Kötü amaçlı kullanımında sitemiz sorumluluk kabul etmez bütün sorumluluk programı kullanana aittir, Bunu kabul ediyorsanız aşağıdaki download linklerinden programı indirebilirsiniz. 

Ekran Görüntüleri (Screen Shots)






Videolu Anlatım (Video Tutorial)

Yazılı Anlatım (Written Expression)
1-) Öncelikle dosyaları indirip rardan klasöre çıkartınız.
2-) Generate APK sekmesinden temel trojen kullanma mantığı ile dns adresinizi ve aktif portunuzu virusun telefonda gözükecek ismiini vs. girip stealth mode yi işaretleyiniz ve Generate butouna basınız.
3-) Aynı klasör konumuna yazdığınız virus isminde .apk dosyası oluşacaktır.
4-)  Oluşan virusu kurbanın cep telefonuna kurmanız gerekiyor kurulum işlemi tamamlandıktan sonra Devices sekmesindeki port bölümüne viruse girmiş olduğunuz açık olan port numaranızı girip sağ tarafındaki Off yazan butona basınız.
5-) Dns adresinize güncel ip adresinizi giriniz (DuckDns Tavisyemdir) ve Cep telefonunun bağlantısı gelecektir, gelince görsellerdeki 1. resim gibi bir görüntü oluşur.
6-) Artık kurban cep telefonuyla istediğinizi yapabilirsiniz. Unutmadan kurban cep telefonunda aktif internet bağlantısı olması gerektiğini de hatırlatayım iyi eğlenceler.


Çizgi

Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 18.2 MB
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!
Çizgi

İndirme Linkleri (Download Links)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

42 yorum

Dosyayi indirdim fakat icinde droidjack uygulamasi yok

Yanıtla

Atabey Droidjack yazılımı java dilinde yazıldığı için .jar uzantılıdır bilgisayarınıza Javanın son sürümünü kurup yeniden başlattıktan sonra Droidjack.jar'a tıklayarak programı açabilirsiniz.

Yanıtla

Dridjak i calistirinca kullanici adi ve sifre istiyor peki buralara ne yazacagiz .
Onlari girmeden de aciliyor virusu uretip telefona kuruyoruz device bolumunde telefonuda goruyor fakat bayragin yaninda not registered yaziyo sag tiklayip islem yapmak istedigimizde hicbir sey yaptirmiyo herseyi yaptim gerekli portlarida actim telefonu goruyoruz ama hic bisi yapamiyoruz

Yanıtla

Başlangıçtaki şifreyi siz belirliyorsunuz kaydediyor daha sonra aynı şifre ile programa giriş yapabiliyorsunuz. Ekran gelemem olayına gelirsek bazen program buga giriyor veya telefondan veri alamıyor programı ve telefonu yeniden başlatarak deneyiniz.. Bu arada bilgisayarınızda veya telefonunuzda virus koruma yazılımı, güvenlik duvarı gibi şeylerin programı veya virus.apk sını engellemediğinden emin olunuz.

Yanıtla

paylaşımiçin teşekkürler sistem 10 numara çalışıyor

Yanıtla

Olumlu yorumunuz için biz teşekkür ederiz.

Yanıtla

hocam ne ettiysem çalıştıramadım
duck dns den alfım
sonra apk dosyasını kurdum
telefona ttım
hiçbir virüs uygulamaı yok
pc dede yok
telefonu yeiden başlattım
droidjack onuda yeniden çalıştırdım ama telefonu görmüyo
aktif internet bağlantısı da var
sadece telefon root lu sıkıntı olur mu o şekil ???

Yanıtla

Modeminizden port açmanız gerekiyor açtığınız portu droid jacke yazarak virus apk sını öle oluşturmalısınız, Portu doğru açtığınızdan emin olduktan sonra Droidjackten portu listen yapıp aşağıdaki vereceğim adrese açtığınız portu girin. Check port butonuna bastığınızda Succes demiyorsa portda bir sorun vardır.

http://www.canyouseeme.org/

Yanıtla

hocam dediğiniz gibi portu açıp çalıştırdım sorunsuz çalışıyor telefonu buldu ama herhangi bir işlev yapmıyor ara sıra donmalar meydana geliyor dediğim gibitelefon root lu ondan dolayı verileri çekmeme olayı ondan kaynaklanabilir mi ???

Yanıtla

Ondan meydana geleceğini sanmıyorum droidjackte bug oluyor olabilir başka bir telefonda deneme şansınız var mı?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

sms raccere vs. tıkladıgımızda an error has occured... hatası alıyoruz bunun sebebi nedir telefonu buluyor sony c4 fakat işlem yapamıyoruz internette ilgili makaleleri gezdim fakat bulamadım yardımcı olursanız sevinirim ?

Yanıtla

Hocam bağlantı birtürlü gelmiyor ya yardımcı olabilirmisiniz.
Cevaplarsanız sevinirim

Yanıtla

Rızvan bey bilgisayardaki port ları açarken hata yapmadığınızı doğrulamak için programda açtığınız portu listen yaparak,
http://www.canyouseeme.org/ internet sitesine portu yazın succes meajı vermezse portunuzda sorun vardır eğer succes mesajını alıyorsanız. Telefonunuzun internete mobil veri ile bağlandığından ve telefonunuzda herhangi bir güvenlik yazılımı olmadığından emin olunuz. Aynı şekilde windows defender, güvenlik duvarı vs. yazılımlarında pc nizde programı engellemediğinden emin olduktan sonra tekrar deneyiniz iyi şanslar.

Yanıtla

winrar dosyası şifresi nedir acaba? teşekkürlerç

Yanıtla

www.teknopc.net

Yanıtla

portu ne olduğunu nasıl bileceğim. droidjack'in verdiği port success vermedi. özel bir proğramla droidjack'in kullandığı portu buldum; fakat o da success vermedi.

Yanıtla

Portu siz belirliyorsunuz modeminize göre nasıl açıldığı değişebilir size örnek bir video atıcağım izleyerek fikir sahibi olabilirsiniz iyi şanslar..

http://www.uzmantv.com/modemde-port-nasil-acilir

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

aga şimdi ben bunu kurdum herşey tamam duckdns port falan filan.. telefona apk yükleyince sinyalde veriyo ama dosyalara bak falan filan deyince bekletiyo biraz sonra "An error occured while processing the command! Please retry." diyo bunu nasıl düzeltebilirim

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

ben rar ı indirdim şu an droid.jar ı açınca agree diyor sonra logo çıkıyor kapanıyor ama açılmıyor bunun sebebi nedir acaba java se kurulmadığı için olabilir mi. Teşekkürler

Yanıtla

Java'nın son sürümünü ve varsa antivirus yazılımınızı kapatarak tekrar deneyiniz.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

An error occured while processing the command! Please retry. hatsı alıyorum yardım

Yanıtla

yaptığımız apk nereye gidiyor hiçbiyerde bulamadım yardım lütfen

Yanıtla

Doğru yapıyorsanız programla aynı konumda oluşması gerekiyor.

Yanıtla

droid jack exe gelmedi rarın içinde acill yardım

Yanıtla

DroidJack java ile kodlanmış bir programdır ve uzantısı .jar dır. Programı kullanabilmek için bilgisayarınızda java kurulu olmalıdır. Aşağıdaki bağlantıdan javanın son sürümünü kurabilirsiniz.

https://java.com/tr/download/

Yanıtla

Merhaba admin bey eger bir diyaloj kurabilirsek guzel olur teamwiewdan baglanip yaparmisiniz

Yanıtla

Merhaba, maalesef vaktimiz olmadığı için teamviewer desteğimiz mevcut değil, aşağıdaki linkten videoları izleyerek programın kullanımı (tutorial) hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

https://www.youtube.com/results?search_query=droidjack+4.4

Yanıtla

Link de sorun var sanirim

Yanıtla

Bende sorunsuz olarak açılıyor, sizde açılmıyorsa youtube.com a girerek arama bölümüne droidjack 4.4 tutorial yazarak aratınız.

Yanıtla

kardeşim sana bir sorum olucak umarım hemen cevaplarsın diyelimki ben kurbanı yakaladım gözüküyor ve çalışıyor ben programı vs. pc yi kapattıktan sonra açtım veriler gidermi yoksa kurban halaa kayıtlı olarak çalışırmı ?

Yanıtla

Virusü oluştururken kullandığınız ip adresi sabit veya dns adresi şeklinde değilse sizin modeminizi kapatıp açmanızda ip adresiniz değişeceğinden kurbanla tekrar bağlantı kuramazsanız.

Yanıtla

hiçbir şey yazma direk giriş yapma tuşuna bas o açılır

Yanıtla

abi her sey cok guzel oluodu sonra generate deyiyom exe klasore cikmio yardim et yalvaririm

Yanıtla

exe çıkmaması gerekiyor zaten kardeşim .apk uzantıda generate eder.

Yanıtla

Hocam merhaba.Ilk once paylasim icin tesekkurler.Hocam droidjack.jar dosyasini calistirdigimda unable to access jarfile hatasi aliyorum.Javayi yeni kurdum.Ve son surum.Hatani nasil gidere bilirim.Internette baktim cozumu yok gibi.Lutfen yardim edermisiniz?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

generate butonuna bastığımda succesfuly diyor ama apk dosyası oluşmuyor bir türlü yardımcı olurmusunuz

Yanıtla

Merhaba öncelikle droid jack uygulamasını indirdim port filan hepsi tamam kontrolde ettim telefona attım ama sinyal bulamıyor nedenini sorabilir miyim ?

Yanıtla

Telefonunuz Wifi ile internete bağlanıyorsa bağlantı gelmeye biliyor. Mobil veri kullanarak tekrar deneyiniz.

Yanıtla

indirdim fakat çalışmıyor agree disagree ekranında kalıyor

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

uygulamayı açıyorum agreeye basıyorum sonra droid jack yazısı çıkıyor ama uygulama açılmıyor ne yapmalıyım

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Bu tarz yazılımlar telefona hard format atınca silinir mi ?

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

uzun süreli kullanım için neler yada sabitlemek için neler yapmamız gerekiyor ?

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.