C# Masaüstü Uygulama Geliştirme Görsel Eğitim Seti Full İndir


Merhabalar, yararlı bir görsel eğitim setini daha siz değerli takipçilerimiz için sitemizde yayımlıyoruz. Toplamda yaklaşık olarak 33 saatlik olan bu C# görsel eğitim setinde konu olarak C# dilini kullanarak nasıl Masaüstü uygulaması (Muhasebe üzerinegeliştire bileceğiniz anlatılıyor. Genel olarak set içeriğine bakıldığında orta seviye bir anlatım olduğunu söyleyebiliriz yani C# dilinde henüz başlangıç seviyesindeyseniz bu eğtim seti size karışık gelebilir. Aşağıdaki görseller bölümündeki resimde set içeriğindeki konu başlıklarını görebilirsiniz. Eğitim seti maksimum ayarlarda sıkıştırılmıştır, orjinal set boyutu yaklaşık olarak 3 GB'dır.

Ekran Görüntüleri (Screen Shots)
Konu başlıkları


Çizgi
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 2.22 GB
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!
Çizgi

İndirme Linkleri (Download Links)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

İnternette bu eğitim setleri 150 200 tl ye satılıyor çok teşekkürler :) indiriyorum şuan

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.