Windows Xp Home Edition SP3 OEM Orjinal TR Dil İSO İndir


Merhabalar, Windows XP efsanesinden vazgeçemeyenler için çok temiz orjinal Windows XP Home Edition SP3 OEM .İso kalıp dosyasıdır. Herhangi bir modifikasyon yapılmamıştır, İşletim sistemi Türkçe dilindedir.Aşağıdaki alternatif download linklerinden birini kullanarak .İso kalıbını indirebilirsiniz. Dilerseniz CD ye veya USB ye atarak kurulum yapabilirsiniz.

Ekran Görüntüleri (Screen Shots)

Çizgi
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 548 MB
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!
Çizgi

İndirme Linkleri (Download Links)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

18 yorum

hasan YÖNETİCİ

gerçekten orjinal kusursuz xp.
teşekkürler...

Yanıtla

İşinize yaramasına sevindim, yorumunuz için teşekkürler ^_^

Yanıtla

Bende Orjinal Windows xp home cd si var sp2 yüklü onda 2014 ten sonra windows güncellemeleri olmadığını unuttum çalışan xp yi gittim pcyi satıcam diye temiz olsun diye yeniden format atam dedim şimdi güncellemeleri yapamıyorum. Sizin bu yamayı direk dye yükledim sonra açılan menüden setup a bastım ürünü yükledi yeniden açıldı bir kaç bişi yükledi arada birşeyi yüklenemedi diye bi hata aldım birde windows güncellemelerini sitesinden yapamadığından atla devam et seçeneği geldi her neyse hepsi bitince windows etkinleştirme istiyor. Arıyorum telefonla şu anda windows etkinleştirme yapamıyorum bu yüzden sanırım 30 gün sonra pc kapanıcak bu normalmi yoksa ben mi yanlış yüklüyorum onu öğrenmek istedim. Ben orjinal cd den yükledim mi hala telefondan telesekreterden onaylatabiliyorum windows xp yi ama sizinkini orjinalin üstüne yüklediğimden mi böyle oldu anlamadım. bunu cd ye yazdırsam yada usb ye sonra C ye formatı bu verdiğiniz win xp yaması ile oraya sıfırdan xp yükleniyor mu yüklersem düzelir mi felan fişman...

Yanıtla

yok krdsm sen xp yükleme windows vista yada 7 gitçen hep hata alırsın
microsoft xp ye elADA DEDİ VE GÜNCELLEMİYO

Yanıtla

Bende virtualbox var içinde sanal işletim sistemi kurdum ama windows 98 olduğundan çok sıkıldım ama duygulandım şimdi windows xp sanal işletim sistemi kurmak için indiriyorum bende windows 7 var zaten.

Yanıtla

selam abi benim bilgisyarım asus 2 gb ram intel neleron 1.60 işlemcisi var şuanki kullandıım işletim sistemin win 8.1 single language ben bu dediğiniz win xp home editon indirsem rufus ile usb ye yazdırsam isoyu kurarmı işletim sistemini abi lütfen cevap ver

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

kurar

Yanıtla

çok tesekkürler hala iş görüyor

Yanıtla

parola nedir arkdaşlar

Yanıtla

rar şifresi: www.teknopc.net

Yanıtla

bu indirdiğimiz dosayayı cd nin içine atıyoruz demi arkadaşlar

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

kaç bit bu windows

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

crack nasıl yapıcaz ?

Yanıtla

Merhaba Ben Bunu Sanal WinXP Olarak KUllanabilirmiyim Yani Çalışırmı Mesela Androidde Mesela Lİmbo ile Veya PCde Virtual Box İLe ?

Yanıtla

windows xp kaç bit

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Bu dosya harddiske kurmak için mi yoksa flashtan kurup dosya kurtarma amaçlı mı ? Bide serial key istiyor mu ?

Yanıtla

Kurulumda serial key istiyormu

Yanıtla

Alin beyler windows home edition key


3QHMQ-K3PYH-MMGXG-Y3T4T-VBP28

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.