Metin2 Pvp Server Çekme ve Oto Vurma Hilesi 21 Haziran 2016


Merhabalar güncel bir Metin2 hilesiyle daha karşınızdayız, Hilemiz sadece mt2 pvp serverlarda çalışmaktadır. Özellikleri; Otomatik slot çekme ve otomatik vurma hilesidir. Kasılırken işinizi kolaylaştıracağını umuyoruz iyi eğlenceler.

Ekran Görüntüleri (Screen Shots)


Videolu Anlatım (Video Tutorial)

Yazılı Anlatım (Written Expression)
1-) Dosyaları indirip rardan klasöre çıkartınız.
2-) Oynadığınız Metin2 Pvp Serverı açınız.
3-) Enjecktor programıyla içerisindeki drug.dll yi Metin2 ye inject ediniz.
4-) Gerekli ayarlamaları yaparak kullanınız.

İndirme Linkleri (Download Links)


Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

4 yorum

WİNTER MT2 İÇİNDE BİEŞYLER YAPARMISNIZ LÜTFEN İNJEKTÖR YAPIYORUM AMA OYUNA GELİYOR SOLDA TEK BİŞEY BASINCA GŞİDİYOR WİNTER MT2 DE OYUN KAPANIYOR LÜTFEN Bİ TANE WİNTERE YAPIN

Yanıtla

link kırık indiremiyorum yardım edin

Yanıtla

Merhaba,

İndirme linkinde sorun yoktur. Lütfen tekrar deneyiniz.

Yanıtla

Hile hala çalışmaktamıdır

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.