Tell Me More İspanyolca Eğitim Seti 2018 Türkçe 10-CD indir



la casa de papel dizisinin ülkemizde popülerlik kazanmasıyla birlikte İspanyolca öğrenmeye karar verenler için kaçınılmaz bir eğitim seti. Başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar aşama aşama ilerleyerek pratik bir şekilde İspanyolcayı siz değerli ziyaretçilerimize öğretiyor.   


Özellikler:
* Avrupa Birliği desteği ile hazırlanmış
* Dünya genelinde 5 milyondan fazla kullanıcı
* +1000 saat çalışma olanağı (tüm seviyeler için toplam sayılardır)
* ilerki seviyelere çıktıkça telaffuz kontrol sistemi
* kendinizin planlayabilceği ‘’hazır’’ ders programları
* kelimelerin akılda kalıcı olabilmesi için 3 boyutlu fonetik animasyonlar
Yazılı Anlatım (Written Expression)
1-) Rardan aşağıdaki dosya bilgilerinde yer alan rar şifresiyle çıkartınız.
2-) Dosya içindeki kurulum klasörünü açarak kurulumu gerçekleştiriniz


Dosya Bilgileri (File info)
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 2GB
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!

İndirme Linkleri (Download Links)


Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

2 yorum

Merhabalar,
ok teşekkür ederim emeğinize sağlık... dediklerinizi harfiyen uygulayıp kurmayı başarabildim ki ben Daemon Lite programının ne işe yaradığını bilmeyen biriydim. O kadar kötü acemiyim.. Ancak şöyle bir sorunla karşı karşıya kaldım bana lütfen yardımcı olabilir misiniz? Tell me more u başlattığımda giriş müziği alıyor.. Adınızı girin kısmı penceresi açılıyor ismimi giriyorum. serbest yada rehberle dolaşım seçeneklerinden birini tikliyorum.. Tell me more'un doldurmamı isediği bir kısım çıkıyor isim soyadı e mail adresi .. ben de reddedip direk programı çalıştırmaya başlıyorum o sırada İÇ HATASI 2-6 diye bir şey ıkıyor ve program kendini alışmayı durdurup kapatıyor... Yardımcı olabilir misiniz rica etsem?

Yanıtla

Tell me more uygulamasının kısayolundan yada uygulamanın bulunduğu dizinden özellikler deyip uyumluluk modunu windows 98 yaparsan hata düzelmiş olacaktır. Saygılarımla.

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.