Tell Me More Kids İngilizce Eğitim Seti 23 CD Türkçe Full indir



Tell Me More Kids İngilizce Eğitim Seti 23 CD Türkçe full indir, 05-14 yaş grubundaki çocuklarınızı ingilizce öğrenmeye teşvik etmek açısından oldukça faydalı olan bu set, eğlenceli oyunlar eşliğinde karaoke ile telafuz etme, çizgi filmler izleme gibi aktivitelerle ingilizce öğrenmeyi daha eğlenceli bir hale getirmektedir. 23 CD den oluşan bu dev seti sitemizden ücretsiz olarak temin edebilirsiniz.
Ekran Görüntüleri (Screen Shots)

Yazılı Anlatım (Written Expression)
1-) Rardan aşağıdaki dosya bilgilerinde yer alan rar şifresiyle çıkartınız.
2-) Klasör içindeki nasıl kullanılacağına dair açıklama içeren notu okuyunuz.
Videolu Anlatım (Video Tutorial)

Dosya Bilgileri (File info)
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 11.9 GB
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!

İndirme Linkleri (Download Links)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

merhaba, bu eğitim cd sinin linki bulunmuyor. tekrar yükleyebilir misiniz acaba syg

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.