Daylight Genel İngilizce Eğitim Seti İndir 80 CD Türkçe Anlatım


Daylight İngilizce Eğitim Seti
Merhaba arkadaşlar, Daylight Genel İngilizce 80 CD Türkçe Anlatım Eğitim Setini siz değerli takipçilerimizle paylaşıyoruz. İngilizceyi en temelden başlayarak ileri seviye konulara kadar öğrenmek isteyenler kesinlikle bu sete göz atmalı. Sitemizden indireceğiniz  ingilizce eğitim setinin içeriğinde aynı zamanda Red House Sözlük v1.6 programı da mevcuttur, bu mükemmel program ile ingilizce kelimeleri dinleyebilir, seslendirebilir ve çeşitli eğlenceli ingilizce kelime oyunlarını oynayarak öğrenme aşamasını zevkli bir hale getirebilirsiniz.
Ekran Görüntüleri (Screen Shots)
Daylight Eğitim Seti Görsel 1

Daylight Eğitim Seti Görsel 2

Dosya Bilgileri (File info)
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 18 GB (6 PART)
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!

İndirme Linkleri (Download Links)
DOWNLOAD ALTERNATİF (1)

DOWNLOAD ALTERNATİF (2)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

2 yorum

Admin Kardeşim DosyaLarı Yandexten İndirirken Kullanıcı Admin Şifre İstiyor

Yanıtla

Lütfen tekrar deneyin bende herhangi bir şifre istemiyor. Belki belli bir indirme limitinden sonra sizden yandex hesabınıza giriş yapmanızı talep ediyor olabilir, bu durumda ücretsiz bir yandex hesabı açarak indirmeye devam edebilirsiniz.

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.